måndag 21 november 2011

Ny vecka !

Hejsan Alla gulliga vänner!
Ja jag var ju på soldattorpets julmarknad.Det var lagom stor julmarknad som jag helt klart kan rekommendera! Det var verkligen trevligt och mysigt. De hade ordnat det så bra. Om ni inte varit där så har de öppet ons -fre. Gillar ni hantverk så gå dit. Mycket roligt att kolla på.



Den 1/12  det är en torsdag så kör vi en kundkväll till  mellan kl 18-22, med överaskning! Vi ska få en samarbetspartner till hos oss. Ska berätta mera i nästa inlägg) Man kan som vanligt ta lite Dryck och tilltugg. Erbjudande i butikerna och jag kommer med mer info senare under veckan.
Ha det så gott
Kramis Mia

3 kommentarer:

  1. Julmarknaden vid soldattorpet var mysig, det var dock lite för mycket kakor, godis bröd mm i min smak;)) Ja, du vet LCHF;)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Mysigt med julmarknader....har inte kommit iväg på någon ännu, men tid finns ju fortfarande.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Å vad kul med julmarknad, här omkring jag bor är det flera stycken men på något konstigt sätt är det alltid på mina jobbardagar!! Kram Iréne

    SvaraRadera