fredag 4 november 2011

Nu blev det till att börja....

God Morgon!
Nu har Julen kommit  lite smygande till Mia Maräng. Det är så mysigt och roligt att pyssla med. Ja jag gillar Julen Jätte mycket. Men ibland så tappar man inspiration och själv förtroende och då är man glad att man har  bästa vän som min Gun. Ja hon är ju inte bara min men  iallafall så hjälpte hon mig att få ordning på kaoset.
Tack Gunsan!
Här lite bilder från butiken jag tog igår.
Hoppas ni alla får en underbar helg och att det nu blir fint väder.









Kram mia

6 kommentarer:

  1. Där skulle jag gärna gå runt, så fint du gjort. Bra och ha en väninna och bolla idéer med.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Å va mysigt. Älskar detta ♥ Ja julen är nog det mysigaste som finns. Önskar dig en fin fin helg. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. hei.
    ååå så mye fint, tenk det går mot jul igjen, det er jo en herlig tid,
    ønsker deg en vakker helg,
    klem fra
    sylvia

    SvaraRadera
  4. Åh.. så mysigt, älskar denna tiden och gå i små mysiga butiker för att botanisera bland julens nyheter och gamla raringar.. kram o ha en bra helg..Moa

    SvaraRadera
  5. såå underbart mysigt hos dig ♥ trevlig helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Fina bilder och det var riktigt roligt att få vara med en dag hos dig Kram Gun

    SvaraRadera