tisdag 31 maj 2011

Lite kort från förr..

Hejsan!
vikskärm med tyg.

skärmen som nästan inte syns.......
Har nu på morgonen letat igenom min blogg efter denna vikskärm jag gjorde i början när allt startade med mia maräng. Ska göra några till av den och eventuellt en annan sort.
Ska idag jobba i affären.Nu äntligen har lite av Dommos saker kommit och NYHETER PÅ SMYCKEN FRÅN lotta design. Passa på att komma in och köp avslutningspresent till fröknarna ..
Saknar lite det där som var i början av öppningen av butiken, hade mer tid för att måla och fixa möbler då.
Ja här kommer iallafall lite kort från förr.




Ha det såå skön helg nu.
Kram Mia

3 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Vikskärmen är säkert populär och även jag skulle vilja ha en så småningom.
    Tack för fina hälsningar och kommentarer!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. En vikskärm har jag alltid velat ha........men var ska jag ha den haha. Ja ja en vacker dag kommer jag nog på det och då kontaktar jag dig;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och vikskärmen är så fin. Vilken fin bakgrund det är i det lilla glasskåpet på ben. Kom på att jag ska kika efter tapet till mitt köksskåp.

    Önskar dig en fin kväll och en skön avkopplande helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera