tisdag 29 mars 2011

Nu är det lite... stressigt.

Hejsan!
Har hantverkare hemma som håller på med badrummet , spännande.... Håller på att sy gardiner igen till en kund ska vara klara till lördag, Hämta smycken till vipkvällen, handla till vipkvällen och ställa iordning allt. Och så är ju det snart dragningen av min Tävling. Det är ju inte klokt va många som anmält sig,90 st hittills. JÄTTE kul.
Har läst på många nya bloggar och det är ju så intressant och kul. Har förstått att det var många som var på resande fot nu i helgen. Hoppas att det blir en sån resa igen nästa år eller ännu bättre nu till hösten..  Det verkar som ni har haft en underbar resa med mycket inspiration.Ni som vill se bilder och läsa om detta ska titta in hos http://romantiskahem.blogspot.com/ och även http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com/ 
Ha det så gott.

Min underbara hammok, utanför hos mig
Affären

Hemma hos mig ! Zinkbadkaret ligger på tork.

Utanför affären
Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Ja ibland kan det bli för stressigt! men lite stress är nog bara bra! Hoppas du stressar lagom idag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Du verkar ha fullt upp, men det finns ju både negativ och positiv stress. Positiv stress ger oss energi...

    Vilket fint zinkbadkar du har, men det känns som ett dopp i zinkbadkaret ligger väääldigt långt borta för här snöar det.

    Tack söta du för att du länkar till mig=) Det har verkligen varit en inspirerande inredningsresa och många fler bilder blir det;-)

    Ha det så gott och lycka till med vipkvällen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar hammock!! Hoppas att ni får det riktigt trevligt på vip-kvällen och att du inte stressar för mycket:) Kram/Monne

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig gammeldags hammock! En sån skulle jag inte tacka nej till om du tröttnar, haha. Jo lite stressigt nu då det ramlar in nya varor varje vecka, fast jag har ju i mycket mindre omfattning än dig så jag förstår att du har alldeles tillräckligt att göra!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  5. Nu vart det hjärnsläpp.............när e vipkvällen?

    Kul med badrummet!!!!

    Stor varm vår kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig hammock tänk o få sitta i en sån o njuta en ljummen sommarkväll ;) lycka till med vip kvällen
    kram pia

    SvaraRadera
  7. Oj, vad du har mycket att göra! Hoppas du hinner klart gardinerna du har på beställning. Jag har också stressigt denna veckan så det räcker, 2 st 30-åringar och så har vi 3-årsjubileum på jobbet med "skogsdag" på lördag med massor som ska ställas iordning och förberedas. Och så ska det vanliga jobbet göras, men det är bara roliga saker så det går bra.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera