fredag 25 mars 2011

Man får köpa det som visas...Det mesta iallafall !

Hjärtnålar att dekorera med, är ca som en 50 öring
 Det är många som har frågat om man kan få köpa saker som jag sätter ut bilder på från affären. Det får man och jag skickar gärna det till er. Antingen med postförskott eller att man betalar in på mitt konto. Det man gör är bara att maila mig så fixar vi det. Mail adressen finns nu näst längst upp på vänster sida.
Underbar gammal fotogenlampa i orginalfärg
 Nu var det dax igen för att säga ett stort TACK till er alla som lämnat och lämnar en kommentar här hos  mig
Jag blir jätte glad! Jag försöker att skriva tillbaks er alla .
Idag blir det till att göra om lite i och få upp fler nya varor. Igår kom det lite snygga presenter så som mer servetter, bakformar som passar med servetterna,strutar med marsmalows (farligt för mej att ha där) te i en såå läcker förpackning. Tänkte att det kan ju vara lite kul att ha lite med färg och nåt man kan äta/dricka.Nej dax att gå en sväng med tokarna....Mina hundar.hihi
Kram Mia

9 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen från när jag hade butiken..... Det kommer så mycket fint och man blir precis lika glad varje gång. Också skickar man om någon vill köpa......
    Just nu sitter jag och laddar med en kopp kaffe för snart ska jag gå upp och måla. I eftermiddag ska jag nog få en del av ateljén på plats hoppas jag och det ska bli sååååå roligt. Men, just nu njuter jag av solen och fågelkvittret. Visst är det väl helt underbart när våren ger sig tillkänna???
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka gudomligt söta hjärtenålar ;)vad roligt att få packa upp en massa fina varor...vill önska dig en härlig solig helg
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Alltid lika roligt att titta in hos dig,det är så mycket fint att titta på:) Ha en trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  4. Hej! bra då vet man att det går bra att beställa av dig ;) Ha en skön helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en härlig kväll:)
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej igen Lika roligt som vanligt att träffa dig och Carina man är alltid på glatt humör när man åkt från dig Kram Gun

    SvaraRadera
  7. Det måste vara som julafton varje gång! Så söta nålar och dina gardiner är ju superfina! Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Sååå mycket fint du visar Mia...kommer nog snart och besöker dig tror jag....Kram Torprosen

    SvaraRadera
  9. Vilken mysig hemsida du har. Jättefina saker. En riktigt "feel good blogg".

    SvaraRadera