tisdag 1 februari 2011

God Morgon!

Nu känns allt mkt bättre idag än i går. Det ser ut som det ska bli sol och det är ca 2 minus ute. Blir en lång promenad med vovvarna om en stund.  Ska in till stenungsund och lämna tillbaks en tapet katalog ,kanske jag beställer en rulle från borås tapeter till att ha till skåp och väggar i butiken.Vi får se vad det blir.Idag är jag ledig från butiken, ska måla... förutom stenungsund. Carina tar butiken till mig,bra när man kan hjälpa varandra.
Ha en fin onsdag.
Kram Mia                                    Pläd inkommer snart.








                                                                                                                                                                                                             Pall finns nu att köpa...

7 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bättre idag! Vilka härliga färger på pläden! Jag ska ta en tur till Karlstad och Ikea idag, hoppas sola skiner i Karlstad! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Gott att dagen idag är bättre än igår! Tänk vad man är påverkad av vädret.
    Pläden är fin, vårfärger!
    Ha det fint, kommer o hälsar på när andan faller på (och tid finnes, just nu är det bara båtmässa som gäller).
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej hopp......

    Vädrets makter kan ställa till det för en.......
    Vissa isfläckar som är kvar blir glashala.....mer än vanligt!!!!

    Ursöt pläd!!!
    Bra ang kycklingarana, då vet jag!!!

    Kram kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. Skönt med en ledig dag, bra att du har någon som tar butiken. Jättefin pläd, och pallen är superläcker!!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej
    tror jag är här för första gången o kikar ;) du har en inspirerande blogg med mycke fina bilder. Visst är de härligt med lite sol har precis själv kommit hem från en tur med hunden.
    kram pia

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina kommentar inne hos mig. Ja, jag jobbar en del med just återvunnet material. Det blir en del smycken skapade så och det är så kul för då blir det ju bara några stycken i sitt slag och inget serietillverkande.
    Ahhh, den där pallen säger jag bara. Ursnygg.
    Ha en fin helg!
    Kram från Mia

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag ville kika in och önska dig en riktigt trevlig helg med massa mys!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera