måndag 4 mars 2013

så skönt....

God morgon!



Klockan är snart 8 på morgonen. Jag har ätit en smörgås och dricker mitt kaffe och känner så smått att jag börjar att vakna till liv. Det är så skönt att butiken är klar och man kan hämta ny kraft för att få till webbutiken.
Butiken har öppet idag mellan kl 11-18.
Öppet tiderna fram över kommer att vara Tis-Fre 11-18,Lör 10-14. Och som ni alla troligtvis redan vet så finns vi nu i Jörlanda (mitt i mot ica).
Vi kommer att ha Stickcafe hos oss ! Det är Sandra och Marie som kommer att hålla i dettta. Jätte goa tjejer med mycket erfarenhet av detta och hur mycket ideer som helst. Så missa inte detta om ni gillar att sticka och fika.
Sen vill jag Tacka för alla som kom under vipkvällen och helgen. Ni är helt underbara ! Och vilka blommor vi fick och Vin fick vi med,Mys....och gott.....
Må så gott nu så ses vi .
Kram Mia Och Gun

1 kommentar:

  1. Hade tyvärr ingen möjlighet att komma varken på vipkvällen eller i helgen ;( Men jag kommer idag istället:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera