tisdag 18 december 2012

Det närmar sig med storm steg...

God för middag!

Hoppas ni har det bra. Här hemma är barnen sjuka och jag försöker att hinna med allt som ska göras,men jag och min man är väldigt så att det vi inte hinner är inte hela världen. Fast vissa saker måste man ju så klart göra.
Nu börjar det verkligen närma sig Jul och ledighet.
Jag har öppet i butiken tis-fre 12-18 och lör-sön 10-14.
50 % på alla Julsaker
!5% på alla Smycken
25 % på alla kläder.




Varmt välkomna ! Vi bjuder på peppakaka och glögg.

1 kommentar:

  1. Ja du, tiden bara flyger fram! Man skulle nästan behöva klona sig ibland för att hinna med allt som ska göras. Då menar jag inte städa, laga mat etc utan annat som måste/bör göras. Men det kommer nog snart lugnare perioder och då ska jag komma och hälsa på dig igen:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera