måndag 12 november 2012

Kanon fint väder!

Åh va glad man blir när solen tittar fram,man får liksom lite mera energi och livsglädje.
Måste Tacka alla som var på kundkvällen..Det var tokigt mycket folk. Tack snälla !!!
Idag ledig och ska greja med mina nya( ja de är de ju inte men har köpt dem av en kär vän) soffor.
Nu äntligen har jag fått vita soffor! Hur länge de nu kommer att vara det. Men jätte snyggt blev det och sköna är de med. Ska ta kort sen så ni får se måste fixa lite först med detaljer.....
Tänkte ochså ta en skön promenad i skogen för att plocka lite mossa och annat man kan hitta där för att ha ute på farstun.
Jag hoppas ni får en bra dag.



Kram Mia

1 kommentar:

  1. Kul att det kom så mycket folk, så roligt att ha fått "nya" möbler:) Själv har jag fyndat en bokhylla som jag ska fixa med i veckan:)Ha det gott/Monne

    SvaraRadera