tisdag 12 oktober 2010

Kaos nu på morgonen...

Tjenixen!
Sitter här och försöker att lugna ner mig efter en stressig morgon med lite strul. Igår var en mysig dag,Marie och jag var hos två fröknar och det var så fint som alla pratar om . Jag satt där på deras glasveranda och bara njöt av den goa atsmoffären och självförtroende minstkade drastiskt.Nej nu får jag bara ta lra av de duktiga tjejerna där.
Vi var även till Kärrstegen och kollade.Där fick ja ju se ett sånt  underbart zinkbadkar som nu är reserverad för mig , ska hämta det idag. Bilder kommer sedan. åh! det är så fint.....
Ja idag är det ju butiken som gäller. Det har kommit in fina rosväskor har haft de förut i lite annat utseende.
Kom in och kolla för mkt nytt har ju inkommit.
Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Hej, va kul att få lite tips på intressanta ställen , mitt favoställe är just kärrstegen , va de lika fullt som vanligt eller fullare (med prylar alltså).
    Ha de gott!!!
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Tjingeling!!!!
    Visst är det fint på två fröknar!!! helt i min smak!! ser himla mysigt ut hos dej också, jag bara måste ta mej i kragen och komma ut & tjingsa på dej!!!! Jag har skrivit några gånger till dej... era skyltar har varit färdiga lääääääääänge!! Ha det bra kram Anna

    SvaraRadera