måndag 16 augusti 2010

Måndag !

Hej!
Ja då var det måndag igen och jag hoppas att det kommer varor från Chic Antigue nu i veckan. Mkt fint väntas in av deras nya kolletion.Nu börjar det närma sig danmark resan och jag och annsi börjar planera va vi ska ha för kläder med sig....löjligt men såna är vi. Men Carina och Lisselott packar nog samma dag. Det ska verkligen bli kul.
Får bara försöka att hålla i pengarna.
Tyvärr kommer jag inte att ta in kläder från Cream, på grund av att det finns så många här om kring som har dessa underbara kläder...Så vi får leta och se om vi hittar något kul.
Jag kommer att ha Öppet som vanligt, gulliga Evelina kommer att ta hand om affären när jag är i Danmark.
Karm på er.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig tid i Danmark och att ni hittar mängder av kuliga saker till affären:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. ska bli riktigt kul att jobba dessa två dagarna, när ni e i danmark!
    hoppas att du kommer hem med mycket fina grejer !

    ha det fint/ evelina

    SvaraRadera