måndag 22 februari 2010

Första dagen kaos!


Hejsan !
Ja som rubriken förtäljer så var det kaos innan jag kom ner till skolan, som ligger i Göteborg närmare bestämt klippan och handels akadamin.
Allafall var det ju så kallt i går natt så jag var lite orolig när jag satte mig i pärlan att jag åter hade fått en ispropp i kylet. Men den gick så gott i gång och jag njöt av lite eva estword  musik på vägen ner.
Helt plötsligt börjar det pipa högt och olje lampan lyste  och så klart temp lampan. Det var ju bara att stanna och det kom en del fula ord ur munnen på mig. JaJa det var bara att vänta och se... Ringde min man och sa att han fick ta med vatten och olja och som tur var var han lite senare än mig att komma iväg till jobbet i frölunda.Ja har ju varit med om detta förut så jag provade efter en stund att köra och till min förvåning hade temp och olje lampan slutat att blinka så det var bara tuta och köra vidare.
Kom bara lire försent. Det har varit en mkt givande dag på kursen.
Tjingeling Mia

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Vilken tur att du kunde köra igen det hade ju inte varit så kul att komma jätte sent eller i värsta fall missat första dagen:)) Jag upp täckte nu att jag missat ditt förra inlägg i din blogg och blev väldigt förtjust i det lilla badkaret för det är väl det det är fast i miniatyr? Hmm det ser VÄLDIGT intressant ut:)) Ha det gott och lycka till med skolan/Monne

    SvaraRadera