fredag 15 januari 2010

Är tillbaks .....

Hejsan !Är nu tillbaka och har haft en helt underbar vecka i sälen.Det har varit kallt 22 grader på dagarna men det har funkat att åka skidor,men med många fika pausar.
SEMLA det är nog det bästa jag vet i bakverk,mkt farligt  för figuren tur att det inte finns hela året.Denna semla blev  den första och va sååå god.I lindvallen fanns det i många cafer och resturanger som hade fågel holkar på vägarna.Fina var de.
Kommer nu att ha stängt i affären fram tillomed v. 4.öppnar då på onsdagen den 27/1.Då har det kommit in en del  nyheter. Kramis och så ses vi snart.

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem, ser fram emot att få komma och hälsa på och se på ombyggnad och nyheter:) Vi ses Kram/Monne

    SvaraRadera
  2. Mums! Frestande! Jag älskar semlor. /Knatten

    SvaraRadera
  3. Hej det är jag som har Blommor och ljiva ting i kode,vilken fin blogg du har.Jag kan ju aldrig komma till din butik för jag jobbar ju jämnt förutom söndagar men då har ju du oxå stängt/Ha en bra dag Pernilla
    Var du på mässan i sth,det var jag hittade massa fina saker bla romantiska sjalar,tunikor m,m

    SvaraRadera