fredag 18 december 2009

Kallt, Mysigt.

Hej!
Det är så mysigt  när det är kallt och snö ute hoppas det håller i sig. Tack alla gulliga kunder som har varit inne och hälsat på. Det är alltid kul när ni kommer och jag hoppas att ni får insperation greja hemma....


I år var jag tvungen att köpa en ny adventljusstake och helst skulle jag viljat ha från ett danskt företag men kände att det inte riktigt var aktuellt att köpa en för cirka 900 kr. Men hittade en mkt billigare och den är okej.
Kommer att ha öppet i affären Tis,Ons nästa vecka 11-18. Sen ska jag ha semester och bla åka skidor i sälen så jag öppnar igen den13 januari. Då ska vi riva en vägg så vi får lite större.Det ska bli kul.
Ha det så gott.
Jag och min Älskade sambo
Kram Mia

1 kommentar:

  1. Hej Mia hoppas att jag hinner titta in en stund i nästa vecka men tiden är knapp:) Annars lär vi ses nästa år. Ha en skön semester och en god jul o gott nytt år/Monne

    SvaraRadera