måndag 5 oktober 2009

Måndag morgon!

Hejsan!
Stålande höst morgon... Igår var jag och köpte en underbar sittgrupp(bilder kommer) det är så roligt att träffa ny människor och dessa var helt underbara. Det finns ju ioför sig ganska otrevlig folk ochså men de får man ta med en klack spark..
Idag ska jag sy på en beställning som har legat över mig ett tag.Det är lite svårt att ibland hinna med efter som man har sin gulliga familj man vill umgås med.
Ha en bra måndag så ses vi ...
Kram Mia Maräng.

1 kommentar:

  1. Vad skoj att du hittade något du gillade en sittgrupp.Vad skoj att det var underbara människor.Jaha du det finns folk till allt men håller med dej det får man ta med en klackspark.Åhhh kan du sy detär något jag faktiskt vill lära mej jag kan inte det.Syr du på beställning?Vad ?Ja idag skiner solen skönt efter en regnig helg här.Självklart vill man ju vara med sin familj .....Ha en skön måndag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera