fredag 11 september 2009

ÄNTLIGEN!!!!

Hejsan !
Nu har jag fått tillbaka min data och allt fungerar,jippi....
Det har varit så att på sista tiden så har jag bara hållit på att dekorera, sytt en del. Men här omdagen så fick jag bara ett spel att få shoppa lite möbler så det blev två slagbord,en kommod,4 st stolar,en barn säng,ett runt bord och ett litet skåp. Så nu har jag att göra ett tag .
Det ska bli skönt att få jobba lite kroppsligt.Har ioförsig slipat ett klädskåp till en kund...
Gårdsfrun!!! var har du tagit vägen!
En jätte stor ros till dig Maria på Grinden för att jag fick veta det jag hade på känn.
Vi ses snart.
Kramisar Mia Maräng

4 kommentarer:

  1. Hej svejs oj då har du att göra vad roligt hoppas vi får se sen...kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Hej har du fått så fina blommor av din man??
    Har du jobbat något idag? För du har verkligen att göra, synd att jag inte hinner hjälpa dig så mycket nu ska försöka sy lite snart.Vi ses kramisar syster yster

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Det är trist när datorn inte fungerar,nu känns det säkert bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Mysig butik/verkstad du verkar ha!! När har du öppet så man kan komma förbi o kika på allt fint?
    Mvh Anna

    SvaraRadera